Bruto realizacija bosanskohercegovačke prehrambene industrije Vispak d.d. za prvih osam mjeseci 2011. iznosila je 17472715 KM, što je za preko 30 posto bolji rezultat u odnosu na isti period prošle godine. Trend rasta proizvodnje i prometa u ovoj godini nastavljen je novim obaranjem rekordne mjesečne prodaje u augustu. Tako je prema rezultatima za prošli mjesec, bruto prihod Vispaka 2855967,04 KM, što je za 36,49 posto više u odnosu na isti mjesec lani, dok je neto realizacija veća za 56,24 posto. Pozitivan trend rasta proizvodnje i plasmana koji je zabilježen u maju ove godine, pola godine nakon preuzimanja većinskog paketa dionica Vispaka od strane AS Grupacije, nastavljen je sve do sada i procjene su da će ispuniti vlastita obećanja i do kraja godine zabilježiti 30 posto veće prihode u odnosu na prošlu godinu, kada su neto prihodi iznosili oko 18 miliona KM.
Bruto realizacija bosanskohercegovačke prehrambene industrije Vispak d.d. za prvih osam mjeseci 2011. iznosila je 17472715 KM, što je za preko 30 posto bolji rezultat u odnosu na isti period prošle godine.
Trend rasta proizvodnje i prometa u ovoj godini nastavljen je novim obaranjem rekordne mjesečne prodaje u augustu. Tako je prema rezultatima za prošli mjesec, bruto prihod Vispaka 2855967,04 KM, što je za 36,49 posto više u odnosu na isti mjesec lani, dok je neto realizacija veća za 56, 24 posto.
“Pozitivan trend rasta proizvodnje i plasmana koji je zabilježen u maju ove godine, pola godine nakon preuzimanja većinskog paketa dionica Vispaka od strane AS Grupacije, nastavljen je sve do sada i naše procjene su da ćemo ispuniti vlastita obećanja i do kraja godine zabilježiti 30 posto veće prihode u odnosu na prošlu godinu, kada su neto prihodi iznosili oko 18 miliona KM”, riječi su Rusmira Hrvića, direktora Vispaka.
Svi segmenti proizvoda Vispaka zabilježili su porast prodaje, kako iz programa kafa sa brandom Zlatna džezva, tako i proizvodi iz Vispakovog programa "Bosanske kuhinje" kao što su Begova čorba, Tarhana, Goveđa i Kokošja juha, Sarajevska čorba, Vita začini i dodaci jelima, te iz čokoladnog programa sa brandovima Club čokolada i kremnog namaza Stampi, itd.
Tako je npr. prodaja kafe rasla u prosjeku za oko 20 posto, čokoladnih namaza 39 posto sa proizvodnjom najvećom u posljednjih pet godina, dok je prodaja začina i juha rasla oko 28 posto, što je ujedno do sada najveći obim proizvodnje ovog značajnog segmenta proizvoda iz programa "Bosanske kuhinje".
I ostali finansijski pokazatelji za period prvih osam mjeseci ove godine pokazuju pozitivan trend. Neto realizacija u prvih osam mjeseci je veća u odnosu na prošlu godinu za 26,65 posto, naplata je veća za 40,53 posto, dok su potraživanja manja za 56,62 posto.